پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی

ساخت وبلاگ

درب و پنجره upvc

 

در گذشته درب‌ها به عنوان روزنه‌های اجباری در دیوار حساب شده و با استفاده از سخت افزارهای معمولی مانند پیچ و مهره، دستگیره و لولا ساخته می‌شدند و همچنین از جنس چوب، آلومینیوم یا فولاد بودند. با این حال، آنها هم اکنون به عنوان یکی از اجزاء اساسی هر خانه‌ای به حساب می‌آیند که نه تنها باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی و تامین راحتی افراد داخل خانه می‌شوند، بلکه زیبایی خاصی را نیز فراهم می‌آورند.
به همین دلیل، استفاده از درب و پنجره upvc به آهستگی در حال تبدیل شدن به یک روند کلی است، چرا که مالکین خانه دوام، انعطاف پذیری، طراحی‌های جدید و اقتصادی بودن آنها را بسیار می‌پسندند. در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که باید در زمان خریداری درب و پنجره upvc در نظر داشته باشید.

 

استحکام درب و پنجره upvc

استحکام درب و پنجره upvc به ساختار چند لایه‌ای به کار رفته در آنها بستگی دارد؛ داخل آنها باید از فولاد گالوانیزه ساخته شده باشند. در ایران یو پی وی سی، ما بهترین تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا استاندارد قابل قبول میان 2?3 تا 3 میلی متر را لحاظ کنیم و ضخامت فولاد تقویت شده نیز برابر با 1 تا 3 میلی متر باشد. به علاوه، آنها به شدت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چندین آزمایش را از سر می‌گذرانند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل، درب و پنجره upvc ما دوام بسیار بالایی دارند و مواد استفاده شده در مقابل ترک و شکاف برداشتن بسیار مقاوم هستند.

ضخامت شیشه

درب و پنجره upvc می‌تواند شامل پنجره‌های تک جداره، دوجداره یا سه جداره باشد و شیشه به کار رفته می‌تواند شامل گزینه‌های مختلفی مانند شیشه سخت شده، شیشه لعاب‌دار و شیشه تقویت شده باشد. شیشه‌های تک جدار استاندارد باید حدود 6 میلی متر، شیشه‌های دوجداره باید دارای 6 میلی متر شیشه/ 16 میلی متر لایه داخلی/6 میلی متر شیشه (6-16-6) باشند، در حالی که شیشه‌های سه جداره به صورت 4-12-4-12-4 هستند.

ایمنی

محصولات upvc باید دارای سخت افزار باکیفیت و همچنین قفل پنهان شده اما قابل اعتمادی داشته باشند. فولاد ضدزنگ از نوع باکیفیت برای سخت افزارهایی مانند دستگیره و لولاها پیشنهاد می‌شود، چرا که به راحتی پوسیده نمی‌شود و زنگ نمی‌زند. با توجه به شرایط ایمنی خانه خودتان اطمینان حاصل کنید که درب و پنجره upvc انتخابی دارای یک قفل چند مرحله‌ای مناسب است. با این حال، متخصصین شیشه‌های دوجداره لعاب‌دار را برای بیشترین امنیت ممکن توصیه می‌کنند.

ثبات رنگ یو پی وی سی

درب و پنجره یو پی وی سی سفید ممکن است در طول زمان تغییر رنگ دهند. بنابراین، در طی فرآیند ساختن تیتانیوم دی اکسید اضافه می‌شود تا ثبات رنگ تامین شده و دوام بیشتری برای درب‌های سفید رنگ به وجود آید. حداقل میزان توصیه شده تیتانیوم دی اکسید برابر با 2?5 درصد از مقدار کلی رنگ است.

دوام upvc

در و پنجره upvc باید در مقابل فشار بالا، آسیب، فرسودگی و شکستگی مقاوم باشد. این امر به این خاطر است که آنها با استفاده از مواد خام مستحکم و فناوری بسیار بالا ساخته می‌شوند. پلیمر، سطح بالایی از مقاومت را دارا است. به این معنی که، درب‌های خانگی خریداری شده از ایران یو پی وی سی می‌توانند برای مدت زمان بسیار زیادی دوام بیاورند و شکل و کارآیی خود را حفظ کنند.

خلاصه

درب و پنجره upvc نه تنها خانه شما را زیباتر می‌سازند، بلکه عایق بهتری را در مقابل باران، آلودگی، سر و صدا و گرد و خاک فراهم می‌آورند. آنها در حال تبدیل شدن به یکی از گزینه‌های مورد علاقه معماران و مالکین خانه هستند، چرا که نگهداری از آنها بسیار آسان بوده و همچنین مقرون به صرفه هستند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 241 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 19:48

در و پنجره دوجداره upvc

 

درب‌ها نقش مهمی در طراحی زیبایی شناسی و بهره‌وری انرژی هر نوع ساختمان دارند. آنها ارتباطی بین جذابیت فضای داخلی و خارجی و زیبایی بصری یک ساختمان ایجاد می‌کنند و جذابیت کلی آن را افزایش می‌دهند. اما حتی هنگام بحث درباره خانه‌های مسکونی با کیفیت بالا، به صاحب خانه‌ها توصیه می‌شود که هزینه‌ها را در نظر بگیرند و در محدوده بودجه خود تصمیم گیری کنند.
این افزایش تقاضا در زمینه درب‌های مسکونی upvc نشان می‌دهد که نصب آنها بسیار آسان بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین از موادی ساخته شده‌اند که در زمینه صرفه جویی در انرژی کارآمد و عالی هستند. این مواد کارآیی بالایی دارند در و پنجره دوجداره upvc ظاهر خانه و یا محل کار شما را بهبود می‌بخشد و اتلاف انرژی را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد. خانه‌هایی که درب و پنجره‌های آن از یو پی وی سی ساخته شده در تابستان‌ها خنک‌تر و در زمستان‌ها گرم‌تر خواهد بود.
بازار درب و پنجره ساختمانی به سرعت در حال رشد است. این به دلیل افزایش نیاز به محصولات نوآورانه است که باعث بهبود شیوه زندگی کلاسیک و استانداردهای زندگی می‌شوند. درک کیفیت upvc و پذیرش آن در بازار، راه را برای محصولات برتر و برندها هموار می‌کند که باعث گسترش و رونق تجارت آنها می‌شود. درب‌های مسکونی upvc در سراسر جهان گسترش یافته و عملکرد آنها به خوبی پذیرفته شده است. این به این دلیل است که آنها علاوه بر افزایش زیبایی خانه‌های مسکونی، به درستی عایق کاری شده‌اند و از لحاظ بهره‌وری انرژی کارآمد هستند.
علاوه بر این، درب‌های مسکونی upvc، با دوام و پایدار بوده و نگهداری آنها بسیار آسان است و در برابر اکسیداسیون، خراش و غر شدگی و خم شدن بسیار مقاوم هستند. درب‌های مسکونی upvc با شیشه‌های دوجداره در حفظ انرژی گرمایشی و سرمایشی بهتر عمل می‌کنند. این چرخه به کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با استفاده از پنجره‌های قاب آلومینیومی در ساختمان کمک می‌کند. زمانی که انرژی کمی از درب‌ها و پنجره‌ها هدر رود، محیط داخلی خانه با انرژی کم آسایش بالایی خواهد داشت.

گسترش استفاده از درب و پنجره‌های upvc

 

در طول سالها، پیشرفت تکنولوژی باعث تسهیل رشد و گسترش پویایی در صنعت درب و پنجره upvc شده است. این مورد کاربران را با طیف وسیعی از گزینه‌ها مواجه کرده است. البته این به بستگی به نوع پنجره یا درب مورد استفاده دارد؛ تاشو و کشویی، شیب دار و کشویی، بالا رونده و کشویی.
 
گزینه تاشو و کشویی:
اگر می‌خواهید از آنها در بالکن‌های بزرگ و درب ورودی باغ خود استفاده کنید بهترین گزینه هستند. این ظاهر خانه شما را با اضافه کردن نور طبیعی تغییر می‌دهد و همچنین امنیت و دسترسی آن را بهبود می‌بخشد. از طریق ذخیره انرژی، آنها در زمستان خانه شما را گرم‌تر می‌کنند. آنها همچنین در تابستان باغ شما را به خانه‌تان نزدیک‌تر می‌کنند.
 
گزینه‌های شیب دار و کشویی:
مقاومت دو برابری، حداکثر هوادهی و سطح شیشه بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. آنها الهام گرفته از طراحی اروپایی بوده و عمدتا توسط اروپایی‌ها ترجیح داده می‌شوند و این باعث می‌شود که آنها پرفروش‌ترین درب‌های مسکونی upvc باشند. آنها همچنین به خوبی عایق بندی شده‌اند.
 
گزینه بالارونده و کشویی:
آنها بیشتر در فضاهای بزرگ ترجیح داده می‌شود. آنها به گسترش اتاق‌ها و استفاده از فضاهای جدید در بهترین حالت خلاقانه کمک می‌کنند. از دیگر مزایای آنها نگهداری آسان آنها است و فقط آنها را باید تمیز کرد و کار دیگری نیاز ندارند و برای سال‌ها برای شما کار خواهند کرد.
پنجره‌ها و درب‌های upvc به طور موثر جایگزین چوب، فولاد و آلومینیوم شده‌اند. با این جایگزینی، ما می‌توانیم رشد و گسترش درب‌های مسکونی upvc را در بازار آینده پیش بینی کنیم.

 

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 13:15

در و پنجره دوجداره upvc

PVC معمولی (پلی وینیل کلرید) یک پلاستیک رایج، سبک اما قوی است که در ساخت و ساز استفاده می‌شود. افزودن مواد پلاستیسیته، آن را نرم‌تر و انعطاف پذیر‌تر می‌کند. اگر هیچ افزودنی به آن اضافه نشود، تحت عنوان upvc پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته، پی وی سی سفت یا وینیل کشویی شناخته می‌شود.

کاربردهای PVC در برابر upvc

upvc در ساخت و ساز

به عنوان یک پلاستیک انعطاف پذیر، PVC برای تولید طیف گسترده‌ای از لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های PVC بزرگتر اغلب در لوله کشی برای توزیع آب غیر قابل شرب استفاده می‌شوند. لوله‌های پی وی سی همچنین می‌توانند برای عایق کاری کابل‌های الکتریکی استفاده شوند.
upvc به عنوان جایگزینی برای چوب در ساخت و ساز استفاده می‌شود، از جمله در قاب در و پنجره‌ دوجداره upvc و پنجره‌های آلومینیومی و در آنچه که به عنوان وینیل کشویی شناخته می‌شود. این یک ماده متنوع است که می‌تواند در رنگ‌های مختلف تولید یا ساخته شود تا با مواد دیگر (به عنوان مثال، چوب) سازگاری داشته باشد. یو پی وی سی همچنین به جای چدن برای انواع خاصی از لوله‌کشی‌های سنگین و سیستم‌های تخلیه آب استفاده می‌شود.

لوله‌های PVC در مقابل لوله‌های upvc

PVC به عنوان جایگزینی برای لوله‌های مسی و آلومینیومی استفاده می‌شود و در خطوط زهکشی، سیستم‌های آبیاری و سیستم‌های گردش آب استفاده می‌شود. برش آن به قطعات کوچکتر بسیار ساده است و می‌توانید آن را با چسب به یکدیگر متصل کنید که آن را به جایگزینی مناسب برای فلز تبدیل می‌کند.
یو پی وی سی برای اکثر لوله‌های پلاستیکی در جهان استفاده می‌شود، چرا که به طرزی باور نکردنی در برابر فرسایش شیمیایی مقاوم است و دیواره‌های داخلی نرم‌تری دارد که به تسهیل عبور جریان آب کمک می‌کند. همچنین در محدوده وسیعی از دماها و فشارها عملکرد خوبی دارد. این ماده به طرز شگفت انگیزی قوی، سفت و مقرون به صرفه است و بنابراین اغلب برای خطوط فاضلاب و لوله‌های زهکشی بیرونی استفاده می‌شود. با این وجود، لوله‌های upvc بسیار کمتر از لوله PVC ترجیح داده می‌شوند. برای انتقال آب آشامیدنی از PVC یا upvc استفاده نمی‌شود. (cPVC پلی وینیل کلراید کلرینیتد) به جای آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پنجره‌های upvc و دیگر انواع

PVC برای فریم‌های پنجره استفاده نمی‌شود، اگر چه برخی از تولید کنندگان ممکن است از واژه PVC برای اشاره به پنجره‌های upvc خود استفاده کنند. در عوض، upvc برای فریم‌های درب و پنجره استفاده می‌شود، زیرا به راحتی تجزیه نمی‌شود و در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم است.
upvc تحت شرایط آب و هوایی معمولی تغییرحالت نمی‌دهد، اما ممکن است در دمای بسیار بالا تغییر شکل دهد. پنجره‌های upvc بهره وری انرژی بالاتری نسبت به قاب‌های چوبی و فلزی دارند. علاوه بر این، upvc همچنین می‌تواند برای قاب‌های درب و سالن‌های نگهداری مواد استفاده شود.

کاربری‌های دیگر یو پی وی سی

لوله‌های PVC کوچک و باریک گاهی در تجهیزات پزشکی یافت می‌شوند. PVC همچنین در لباس‌های چرمی یا ضد آب، کفپوش وینیل، کفش، اسباب بازی، بخش‌های داخلی خودرو و کابل ماشین، پرده‌های حمام و بسیاری از محصولات پلاستیکی دیگر استفاده می‌شود. از آنجا که upvc دارای مشکلات بهداشتی کمتری است، در بخش‌های پزشکی و دندان پزشکی کاربرد فراوانی دارد. به عنوان مثال، upvc گاهی برای ساخت نگهدارنده‌های دندان استفاده می‌شود.

دوام

از آنجا که PVC به گونه‌ای طراحی شده است که نرم‌تر و انعطاف پذیرتر از بسیاری از پلاستیک‌های دیگر باشد، دوام کمتری نسبت به upvc دارد. با این حال، هر دو پلاستیک مقاوم در برابر نور خورشید، اکسیداسیون و مواد شیمیایی هستند. توانایی لوله‌های پی وی سی برای مقاومت در برابر نور خورشید گاهی اوقات بیشتر از لوله‌های ABS است.

هزینه

تولید بسیاری از محصولات PVC و upvc بسیار ارزان است، به همین دلیل است که آنها در انواع محصولات متنوع و مقرون به صرفه مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله پی وی سی را می‌توانید بر اساس طول یا وزن خریداری کنید. هر چه لوله ضخیم‌تر باشد، گران‌تر خواهد بود. با این حال، لوله پی وی سی بسیار مقرون به صرفه است.

ایمنی و خطرات

سیم‌های پوشانده شده با PVC می‌توانند بخار HCl را در صورت آتش سوزی تولید کنند، که می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد. در این حالت مواد پلاستیسیته ممکن است از PVC به محیط خارج شوند.
فتالات به انعطاف پذیری بیشتر PVC کمک می‌کند. بعضی از فتالاتی که در PVC استفاده می‌شدند، در طول سال‌ها محدود شده یا ممنوع شده‌اند و بسیاری از آنها با فتالات کم خطرتر جایگزین شده‌اند. دیابوتیل، بنزیل بوتیل، و DEHP بعضی از فتالاتی هستند که استفاده از آنها ممنوع و محدود شده است. تا به امروز، نگرانی‌هایی در مورد استفاده از upvc که دارای فتالات یا BPA است وجود نداشته است.

دور ریختن

PVC یا upvc هیچ کدام تجدید پذیر نیستند. با این حال، upvc قابل بازیافت بوده و می‌توانند در محصولات جدید یا لوله‌های با درجه حرارت بسیار بالا کاربرد داشته باشند.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 247 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 13:51

پنجره های upvc

درب و پنجره‌های upvc  راحتی و آسایش را برای خانه‌های شما به ارمغان خواهند آورد. چطور می‌خواهید بهترین طراحی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ این امر با انتخاب‌های متفکرانه از طرح‌های پنجره‌های upvc یا هر نوع طرحی است که شما برای دیگر اجزاء خانه تان انتخاب می‌کنید، بر زیبایی و ارزش آن می‌افزاید . در اینجا توصیه‌های تخصصی از طراحان مجرب و متخصصان نصب ارائه شده است.

4 مورد برای زمانی که پنجره‌های upvc را انتخاب می‌کنید

ترجیحات معماری

یک ایده کلی معماری برای هر خانه ای وجود دارد. برخی از خانه‌ها با استفاده از طرح‌های الیزابت، ویکتوریا، مدیترانه‌ای و دیگر گزینه‌های معماری ساخته شده‌اند. هر کدام از این طراحی‌ها با پنجره‌های upvc منحصر به فرد خواهند بود. همه ویژگی‌های خانه از جمله درب‌ها، پنجره‌ها و پشت‌بام باید در طراحی کلی جا داشته باشند. هر عدم تطابق خانه شما را غیر حرفه‌ای و بد منظره خواهد کرد. همچنین در ارتباط دادن ایده معماری و شخصیت شما ناموفق خواهد بود. این امر بر ارزش کلی خانه تاثیر می‌گذارد.

با یک طراح با تجربه کار کنید تا مطمئن شوید که خانه شما متناسب با تصور معماری است که شما از آن دارید. اگر چه قوانینی وجود دارند که طرح‌های معماری متفاوتی را ارائه می‌کنند، اما همیشه یک راه گریز برای سفارشی سازی طراحی وجود دارد. متخصصان به شما کمک خواهند کرد پنجره را بدون از دست دادن مزایای مهم که پنجره را حرفه‌ای می‌کنند، از دست بدهید.

شرکت ایران یو پی وی سی عرضه کننده انواع درب و پنجره‌های upvc در طرح‌ها، مدل‌های متنوع و بادوام بوده و بهترین درب و پنجره‌های upvc که امروزه در بازار موجود است را می‌توانید در محصولات ایران یو پی وی سی پیدا کنید. ما مهندسین مجرب و با تجربه‌ای داریم که طرح‌های شخصی خود را ارائه خواهند کرد که با خواسته‌های معماری شما مطابقت دارند. ما قیمت‌های رقابتی و محصولاتی با کیفیت بالا و پنجره‌های بادوام را ارائه می‌کنیم که امنیت را تامین می‌کنند و بادوام هستند. برای بهترین پیشنهادها در مورد پنجره‌ یو پی وی سی با ما تماس بگیرید.

امنیت

پنجره‌ها نقاط حساس هر خانه هستند. در صورتی که هوای طوفانی به منطقه مسکونی شما نزدیک شود، پنجره‌های معمولی را می تواند از بین ببرد و منجر به آسیب زدن به کل خانه و اموال درون آن شود. خانه شما به یک پنجره نیاز دارید تا قوی و محکم باشد و این شامل کادر و شیشه‌های پنجره هم خواهد بود. طراحی پنجره مشخص می‌کند که چقدر امن است و طراحی پنجره نیز باید با طرح معماری کلی شما مطابقت داشته باشد.
داشتن یک پنجره ایمن به این معنی نیست که باز و بسته کردن آن به سختی انجام شود. بلکه پنجره ای با یک کادر و قاب قوی و شیشه‌های خوب و با کیفیت و نصب کاملا حرفه‌ای است. در صورتی که یک جنبه از این سه مورد غفلت قرار گیرد، شما مشکلات زیادی را خواهید داشت. با متخصصان ما در ایران یو پی وی سی مشورت کنید تا مطمئن شوید که کدام نوع از پنجره های upvc برای خانه شما مناسب است.

کیفیت عایق‌کاری انرژی

پنجره‌هایی را انتخاب کنید که خانه شما را کارآمدتر سازند. آنها به اندازه کافی اجازه ورود نور در روز را خواهند داد، بنابراین نیازی نیست چراغ‌ها را روشن کنید. این موضوع طراحی و موقعیت پنجره است. آنها هم چنین خانه را در برابر گرما و سرما عایق می‌کنند. به این ترتیب، شما مجبور نیستید از کولر به مدت طولانی برای حفظ دمای داخلی استفاده کنید و از هزینه‌های انرژی شما کاسته خواهد شد.
درب و پنجره‌ upvc با شیشه‌های باکیفیت نیز از فضای داخلی شما در برابر آسیب ناشی از نور UV خورشید محافظت می‌کنند.

ارزش نصب حرفه‌ای

بهترین پنجره ها هم در صورتی که به صورت حرفه‌ای نصب نشده باشند، کارآیی نخواهد داشت. پیمانکاران حرفه‌ای را برای نصب پنجره ها استخدام کنید تا مطمئن شوید که این کار را کاملا درست انجام می‌دهند. متخصصان پنجره‌های شما را به خوبی نصب کرده و در نتیجه کل خانه را از آسیب محافظت خواهند کرد. نصب حرفه‌ای موجب دوام  بیشتر پنجره ها می شود و نیاز به تعمیر و یا هزینه نگهداری را کاهش می‌دهد.

پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی...
ما را در سایت پنجره های upvc | ایران یو پی وی سی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محیا یوسفی iran-upvc بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت: 15:44

خبرنامه